Introductie

Bij een modern dealerbedrijf van een prachtig kwaliteitsmerk in onze hoofdstad komt op korte termijn de functie van Parts Manager vrij. Het betreft een functie waarbij je geheel zelfstandig alle werkzaamheden gaat uitvoeren en daarbij de verantwoording richting de directie draagt. Dat betekent enerzijds dus alle operationele taken van bestellen tot en met uitgifte van onderdelen en accessoires, maar daarnaast ook de administratieve verwerking en het realiseren van budgettaire doelen en KPI’s. Zoals gezegd veelomvattend en je dient dan ook in het bezit te zijn van relevante ervaring in een dergelijke functie. Het is ook een prachtige kans voor een ervaren Parts Medewerker welke nu als plaatsvervangend Parts Manager acteert en klaar is voor de volgende stap! Het betreft een fulltime dienstverband tegen prima arbeidsvoorwaarden waarbij je direct in dienst van deze werkgever treedt.

Organisatie

Dit bedrijf is reeds decennialang gepassioneerd actief binnen de autobranche en heeft daarbij uiteindelijk de status van officieël merkdealer voor een prachtig kwaliteitsmerk verdiend. Het is een (h)echt familiebedrijf met korte lijntjes en een informele cultuur. Klanten komen hier graag vanwege de persoonlijke benadering en sfeer en dat vertaalt zich in hoge scores op het gebied van klanttevredenheid. Qua omvang is het middelgroot te noemen met een werkplaatsbezetting van 7 gekwalificeerde autotechnici (personen- en lichte bedrijfsauto’s) onder aansturing van een werkplaatsmanager.

Functie

  • Realiseren van een efficiënte planning van werkzaamheden
  • Verwerken van geleverde bestellingen
  • Uitgifte van onderdelen en accessoires aan de autotechnici
  • Verantwoordelijk voor het werken conform diverse procedures
  • Bewaken van tijdige bestelling en verzending van onderdelen en accessoires
  • Zorgdragen voor een gestructureerde organisatie van voorraad en magazijn
  • Verantwoordelijk omzet- en rendementsdoelstellingen
  • Verantwoordelijk klanttevredenheid met commercieel inzicht
  • Afdelingsverantwoordelijk in driehoeksoverleg met werkplaatsmanager en service manager
  • Proactieve rol in het voorstellen en implementeren van verdere (proces)verbeteringen
  • Afhandeling van klachten inclusief bijbehorend klantcontact

Functie-eisen

  • MBO 3 of 4 diploma n een relevante studierichting zoals logistiek of autotechniek
  • Aantoonbaar relevante werkervaring binnen de Automotive branche
  • In staat zijn procedures op te stellen, te implementeren en te handhaven
  • Technisch inzicht voor een zo efficiënt mogelijk werkverloop
  • Analytisch vermogen en een goed cijfermatig inzicht voor het werken met KPI’s en budgetten
  • Helicopterview en in staat afwijkingen te signaleren, bij te sturen en doelstellngen te bewaken
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Goede PC-vaardigheden

Aanbod

  • Een uitstekend salaris wat recht doet aan jouw kennis, ervaring en diploma’s
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Afwisselend werk binnen een zeer zelfstandige functie
  • Professionele werkomgeving met prima faciliteiten
  • Informele werksfeer met korte lijnen en een ‘hands-on’ cultuur
  • Uitdagend werk in een snel veranderende en hoogtechnologische branche
  • Verdere opleiding en (merkspecifieke) training
  • DIRECT IN DIENST BIJ DE WERKGEVER

Sollicitatie

GEINTERESSEERD IN DEZE FUNCTIE VAN PARTS MANAGER IN AMSTERDAM?

Solliciteer en we nemen binnen 24 uur contact met je op om jouw kandidatuur te bespreken en eventuele vervolgstappen in gang te zetten.

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met: Jacco Ende | Recruitment Specialist Automotive op 06-15326006 of j.ende@renell-recruitment.nl

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 20 MB)

Contactgegevens