Introductie

In de functie van Parts Medewerker binnen deze mooie en stevige dealerorganisatie, is jouw voornaamste taak ervoor te zorgen dat de Autotechnici tijdig voorzien worden van de juiste onderdelen. Daar komt een hoop bij kijken en dus zul je je zeker niet snel vervelen! Bestelde onderdelen en accessoires worden meerdere keren per dag aangeleverd en dienen zorgvuldig op de juiste plaats in het magazijn terecht te komen. Ook verstrek je telefonisch en aan de balie adviezen en maak je prijsopgaven voor hoofdzakelijk zakelijke klanten. Een en ander dient nauwgezet in specifieke programma’s te worden vastgelegd, dus goede computervaardigheden zijn zeker geen overbodige luxe. Samen met diverse collega Parts Medewerkers en onder aansturing van de Parts Manager, zorg jij ervoor dat alles efficiënt en op rolletjes verloopt. Voor deze functie heb je reeds enige ervaring als Parts Medewerker nodig of je bent bijvoorbeeld 2e of 1e Autotechnicus en wil met jouw aanwezige autotechnische kennis de overstap naar het magazijn gaan maken.

Organisatie

Deze vestiging maakt onderdeel uit van een stevige dealerorganisatie welke diverse bekende merken vertegenwoordigt. Naast de verkoop van deze merken zijn ze actief met onderhoud en reparatie, verhuur, leasing en schadeherstel. Een échte full service dienstverlener dus en momenteel volop in transitie om ook voor de komende jaren tot de top te blijven behoren in de snel veranderende autobranche. Werknemers kennen hier over het algemeen lange dienstverbanden en krijgen ook volop ruimte voor verdere (merk)specifieke training en opleiding, waardoor ook het perspectief op doorgroeimogelijkheden aanwezig is.

Functie

  • Bestellen van onderdelen volgens diverse procedures
  • Ontvangen en verwerken van binnengekomen bestellingen
  • Onderdelen sorteren voor werkorders
  • Uitgifte van onderdelen aan de Autotechnici
  • Het verstrekken van (telefonische) adviezen en prijsopgaven
  • Balieverkoop aan particuliere en zakelijke klanten
  • Werken met diverse systemen en programma’s
  • Transport organiseren voor externe leveringen
  • Verzorgen van facturatie
  • Onderhouden van contact met overige afdelingen

Functie-eisen

  • MBO 2 of 3-diploma in bijvoorbeeld logistiek of autotechniek
  • Of vergelijkbaar niveau door werkervaring
  • Basiskennis van autotechniek en onderdelen
  • Intrinsieke focus op efficiëncy, accuratesse en klanttevredenheid
  • Kennis van het werken met geautomatiseerde systemen
  • Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden
  • Teamplayer met een positieve houding

Aanbod

  • Een prima salaris wat recht doet aan jouw kennis en ervaring
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Afwisselend werk bij een stevige dealergroep met prachtige merken
  • Verdere opleiding en (merkspecifieke) training
  • Perspectief op doorgroeimogelijkheden
  • DIRECT IN DIENST BIJ DE WERKGEVER

Sollicitatie

GEINTERESSEERD IN DEZE FUNCTIE VAN PARTS MEDEWERKER IN ARNHEM?

Solliciteer en we nemen binnen 24 uur contact met je op om jouw kandidatuur te bespreken en eventuele vervolgstappen in gang te zetten.

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met: Jacco Ende | Recruitment Specialist Automotive op 06-15326006 of j.ende@renell-recruitment.nl

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 20 MB)

Contactgegevens