Introductie

Als leidinggevende mét ervaring binnen de autobranche weet jij dat het aankomt op teamwork en het borgen en volgen van de juiste processen ten behoeve van maximale klanttevredenheid, omzet én rendement. Geen eenvoudige opgave in een branche welke volop in beweging is en waar klanten een hoog verwachtingspatroon koesteren. Maar laat dat nou net zijn wat jij als geen ander beheerst en waar je megaveel energie van krijgt! Indien jij enthousiast wordt van het werken met innovatieve en karaktervolle merken bij een werkgever met korte lijnen, een slagvaardig beleid en met een duidelijke (groei)visie richting de toekomst, dan komen we graag met je in contact. In deze niet-produktieve functie word je verantwoordelijk voor zowel de klanttevredenheid alsmede de budgettaire doelstellingen van een grotere personen- en lichte bedrijfsauto dealerwerkplaats (10-15 produktieven). Voor een effectieve vervulling is een technische achtergrond relevant, maar meer nog draait het om jouw vermogen mensen te binden en als team maximaal te laten presteren. Daarnaast overtref je bij voorkeur de klantverwachting, ben je administratief goed vaardig en in staat om kengetallen te interpreteren en te vertalen naar (aanpassingen in) de dagelijkse operatie.


 GEINTERESSEERD? CHECK DAN BIJGAANDE VACATURE EN SOLLICITEER MET 1 KLIK!

Organisatie

De vestiging waar deze functie zich afspeelt maakt onderdeel uit van een grootschaliger automotive-organisatie met diverse merken en bedrijfsactiviteiten. Zo is men naast de verkoop en onderhoud van personen- en lichte bedrijfsauto’s tevens grootschalig actief in schadeherstel en heeft men een eigen leasemaatschappij en diverse businesscenters. De visie is afgestemd op verdere groei en dat komt duidelijk tot uiting in uitbreiding van het verzorgingsgebied. Ondanks de toegenomen schaalgrootte zijn de lijnen kort en wordt er snel geschakeld waar dat nodig is. Verdere ontplooiing van de medewerkers is een van de speerpunten in het beleid en daar wordt dan ook fors op ingezet. Daarmee is het een prima organisatie om als medewerker samen verdere groei mee te realiseren!

Functie

  • Werkverdeling (juiste man/vrouw op juiste klus)
  • Aansturen groep van 10-15 autotechnici
  • Voortgangs- en eindcontroles (steekproefsgewijs)
  • Driehoeksoverleg met afdelingen service advies en parts
  • Klantcontact waar nodig (bijv. klachtafhandeling)
  • Verantwoordelijk klanttevredenheid t.a.v. de werkplaats
  • Monitoren en realiseren produktiviteit, efficiëncy en omzet
  • Verantwoordelijk voor gereedschap, werkplaatsinrichting en documentatie
  • Zorg dragen voor een veilige werkomgeving (KAM)
  • Leveren van input t.b.v. optimaliseren processen en bedrijfsresultaat
  • Aanspreekpunt en sparringpartner directie

Functie-eisen

  • MBO 4-diploma of hoger in een relevante studierichting
  • Meerjarige ervaring in een soortgelijke functie
  • Technische kennis als sparringpartner voor de autotechnici
  • Goed cijfermatig inzicht (monitoren en interpreteren kengetallen en stuurgegevens)
  • In staat processen in kaart te brengen en te verbeteren
  • Implementatie van processen en procedures in de dagelijkse operatie
  • Sterk kwaliteitsbewustzijn met focus op maximale klanttevredenheid
  • Commerciëël inzicht en communicatief vaardig
  • Mensen kunnen verbinden en samen (nog beter) laten functioneren/presteren

Aanbod

  • Salarisindicatie € 4.000,00 – € 4.500,00 bruto per maand
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Volop ruimte tot verdere training en opleiding
  • Werken bij een werkgever met een duidelijke (groei)visie
  • Verder carrièreperspectief door schaalgrootte
  • DIRECT IN DIENST BIJ DE WERKGEVER!

Inlichtingen

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens